BEPROEFDE TRAININGEN VOOR POSITIEVE ENERGIE IN-COMPANY
Target Training presenteerde o.a. de onderstaande 6 cursus-thema’s sinds 2011 door DEKRA c.q. Hobéon SKO-geaccrediteerd aan ondernemers,
die mentale kracht en energie aan hun bedrijf willen toevoegen. Afhankelijk van hun behoeften in wervingskracht, contactvaardigheden, empathisch vermogen en/of de
positionering van hun bedrijf wordt de inhoud afgestemd op de individuele situatie en de gewenste uitkomst.
Drukt u voor informatie over de training die aan ùw actualiteit tegemoetkomt op de onderstaande ‘MEER INFO-buttons’ en/of leg uw vragen voor via het contactformulier.
DE KUNST VAN DE GUNST IN BEDRIJF
Deze cursus doceert nieuwe kennis en vaardigheden vanuit de leer van NLP, waardoor de kwaliteit van communiceren kan worden vergroot. Voor meer overtuigingskracht in contactuele, creatieve en communicatiegerichte beroepen, verkoop, (account)management en HRM assessment.
OVERTUIGD OVERTUIGEN IN BEDRIJF
Vaak worden in reguliere communicatie trainingen de aspecten ‘overtuigen’ en ‘overtuigingskracht’ behandeld als het resultaat van bewust toe te passen technieken. De acceptatie van over te dragen ideeën en informatie is echter eerder het resultaat van emotionele processen, die waarneembaar (NLP) op onbewust niveau plaatsvinden. Target Training legt hier de aandacht op.
MENTALE STRATEGIEËN IN BEDRIJF
In deze cursus wordt inzicht gegeven in de mentale aspecten voor het realiseren van persoonlijke doelen en bedrijfsdoelen. Het uitgangspunt hierbij is dat, door de tracering van de persoonlijke ‘waarden’ van cliënten én de tracering van de ‘eigen waarden’ van de deelnemer aan deze cursus, er beter op ieders’ belang kan worden afgestemd. In de daardoor te creëren balans en verbinding (rapport) kan men niet alleen met elkaar sneller tot overeenstemming komen, maar wordt er gelijktijdig door de deelnemer gewerkt aan de actuele behoefte aan de preventie van stress- en burn-out. Het beschrijven van doelen op basis van de getraceerde waarden zorgt daardoor voor kracht en continuïteit in uitkomstgericht denken en handelen.
TAAL NAAR EMPATHISCH CONTACT IN BEDRIJF
Deze cursus “Taal naar empatisch contact” betreft de aandacht voor het inzicht in de mentale aspecten in het cliënt contact. Daarmee kan verbaal- en non-verbaal gewerkt worden aan de juiste sfeer in de interactie met cliënten. Deze cursus geeft daarom het inzicht in de verbale- en non-verbale kenmerken van het gedrag van cliënten; en vooral hoe daar overtuigend op in te spelen. In deze cursus gaat er daarom ‘letterlijk’ een nieuwe wereld open als het gaat om de gewenste uitkomst bij cliënten te kunnen gaan realiseren.
STRATEGISCH POSITIONEREN IN BEDRIJF
‘Personality’ met onderscheidingskracht wordt voor ondernemers steeds belangrijker. Want je identiteit bepaalt in deze tijd via het internet de emotionele voorkeur in het zoek- en (ver)koopproces van product en bedrijf. In deze cursus leren de deelnemers daarvoor het element ‘positionering’ als communicatie-instrument in te zetten. Op planmatige wijze kan hiermee voor iedere ondernemer visueel en verbaal worden gewerkt aan een gewenst individueel imago.
STIJL IN DENKSTIJLEN IN BEDRIJF
Albert Einstein: “Even observing the system will change it”
Deze cursus geeft inzicht in de stellingname dat denken, voelen en doen in sterke mate met elkaar samenhangen. Hoe men denkt bepaalt wat men opvalt en wat men ontgaat. De manier van iemands denken vormt een denkstijl (metaprogramma) en bepaalt hoe iemand zich voelt en hoe deze daarnaar handelt. Dat geldt voor individuen, maar ook voor teams, organisaties en bedrijven. Middels deze cursus leren de deelnemers om de denkstijlen van collega’s, cliënten én van zichzelf in het dagelijks contact te kunnen ontdekken, zodat daarop -voor het bereiken van een betere samenwerking en resultaten- kan worden afgestemd.